Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Εξεταστική και καλά κρασιά!!!




Όπως καταλάβατε απέχω από το blog και το youtube για ένα διάστημα αφού -δυστυχώς- έχω εξεταστική! Και ΝΑΙ σήμερα έδωσα το πρώτο μου μάθημα όσο περίεργο και να φαίνεται! Η εξεταστική μου τελειώνει 20 Ιουλίου(!!!!) και ευτυχώς για εμένα δίνω το τελευταίο μου μάθημα στις 17 (θεωρητικά είμαι σε καλύτερη μοίρα από τους συμφοιτητές μου)! Μέχρι τότε θα απέχω από ίντερνετ κ.λ.π. γιατί πρέπει να στρώσω τον κώλο μου κάτω μπαααας και περάσω κανένα μάθημα!!! :p



System overload πραγματικά!!!!


Ευχαριστώ για την κατανόηση σας και κάντε κανένα μπάνιο και για εμένα!!! Καλά να περνάτε και... φιλούθκια!!! xxxx





2 σχόλια:

  1. geia sou glukia mou s'euxaristw polu gia to gluko sou comment apo a8ina eimai apla spoudazw 8essaloniki kai apo'dw kai pera 8a eimai mono a8ina(enta3ei oxi mono)kalo kouragio me thn e3etastiki kai kalh epituxia
    exw ena giveaway sto blog come and check an 8es 8a h8ela polu na akoulou8h h mia thn allh meso bloglovin apla enimerwse me filiaaaa

    http://littlefashionwhitelies.blogspot.gr/2012/06/oasap-giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωωω μια χαρουλα!!! ευχαριστώ θα χρειαστώ όση υπομονή και κουράγιο μπορώ να συγκεντρώσω!!! :p δυστυχώς δεν έχω bloglovin... λες να κάνω ? :p

      Διαγραφή